اصول اولیه ست کردن لباس

لباس‌های زنانه به نسبت مردانه تنوع بسیار بالاتری دارند. انواع دامن‌، کت، مانتو، سرهمی و مدل‌های مختلف لباسی که با کمک آن‌ها می‌توان هزارن مدل ست لباس متنوع ایجاد کرد. ست کردن لباس تا حد زیادی سلیقه‌ای بوده اما نکاتی وجود دارد که مطابقت آن با اصول ست کردن لباس برای زیبا شدن استایل ضروری هستند.

به عنوان مثال برای استایل‌هایی که حالت رسمی‌تر دارند نمی‌توانید از کفش‌های کتونی بزرگ استفاده کنید. اگر دامن کوتاه مجلسی می‌پوشید، حتماً از شومیز‌های حریر یا جنس‌های ظریف استفاده کنید.
رعایت کردن این نکات باعث می‌شود در هر فصل استایل‌های بسیار جذابی داشته باشید

آقایان نیز می‌توانند از کت‌های تک با رنگ و طرح ساده برای ایجاد جذابیت در استایل‌های مختلف استفاده کنند. کت‌های تک را می‌توان در فصل تابستان به همراه تی شرت‌های یقه گرد ساده و در زمستان به همراه بافت‌های ظریف به تن کرد و استایل‌های جذابی ایجاد کرد.

در کنار ست‌های جذاب خود می‌توانید از اکسسوری‌های متنوع ازجمله ساعت، عینک آفتابی، کیف چرمی ساده و … نیز استفاده نمود. در هنگام استفاده از لباس اسپرت نیز اغراق نکنید. شلوار‌های با زاپ بسیار زیاد ظاهر جذابی برای شما ایجاد نمی‌کنند. همچنین بهتر است تمام ست‌های شما نهایت از ترکیب سه رنگ باشند.

 

سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش